۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

از شما چه پنهان ...



مدت هاست که از من سوال می شود که علت اصلی برکناری افراد سرشناسی مانند دکتر سازگارا، دکتر نوری زاده، کامبیز حسینی، لونا شاد، الهام ستاکی، سیاوش آذری و... از بخش فارسی شبکه صدای آمریکا اخراج شده اند. مگر نه این است که هر کدام از این افراد در زمان فعالیت خود در این شبکه جزء موفقترین ها محسوب می شده اند. هنوز برنامه پارازیت با اجرای جذاب کامبیز حسینی شباهنگ با اجرای زیبای لونا شاد و حضور موفق الهام ستاکی، سیاوش آذری، احمد رضا بهارلو و دیگر عزیزان از خاطر بینندگان محو نشده است.
برنامه تفسیر خبر سه سال متوالی به شهادت نظر سنجی voa  پر بیننده ترین برنامه تلویزیون فارسی صدای آمریکا بوده است. بارها مدت زمان آن و یا روز پخش آن را تغییر دادند که با اعتراض شدید بینندگان مواجه شدند و مدیران ارشد صدای آمریکا بدون ذکر هیچ علتی برای این اتفاقاتی که با قصد و غرض قبلی می افتاد به مرور برای حذف برنامه پر مخاطب "تفسیر خبر" زمینه چینی کردند. در آخر نیز بدون آنکه از بینندگان عذرخواهی کنند و یا پاسخ آنان را بدهند برنامه تفسیر خبر را به راحتی از جدول پخش برنامه ها حذف کردند. می دانم شما عزیزان نیز حرف ها و سوال های زیادی دارید که بی پاسخ مانده است. تصمیم گرفته ام که مستقیم و بدون واسطه با شما عزیزان صحبت کنم. مطمئن باشید در آینده ای نزدیک در چارچوب قانون ،با انتشار بیانیه ای و نیز راههای ارتباطی دیگر پاسخ های روشن برای پرسش های شما عزیزان را منتشر خواهم ساخت. با سپاس بیکران از محبت های شما عزیزان و با امید به فردائی بهتر با بر آمدن آفتاب از فراز البرز،سهند و سبلان، دماوند،شیرکوه ، آسماری و تابش آن بر فلات ایرانزمین، دلهایتان شاد ، تندرستی تان پایدار باد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

About Me

Blogroll

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Blogger Template

About

Featured Posts Coolbthemes

درباره من

من جمشید چالنگی متولد 1326 در مسجد سلیمان هستم. با 46 سال سابقه فعالیت در عرصه ژورنالیسم و رسانه و مجری گری تلاش کرده ام که به اعتلای آگاهی سیاسی و اجتماعی هموطنان عزیزم کمک کنم.