۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

دعوت از شاهزاده اقدام مثبت مدیریت جدید صدای آمریکا


با سلام و درود به تمام ایرانیان در هر کجای دنیا که هستید؛
به احمد عزیز آفرین و دستمریزاد می گویم به خاطر اینکه اولین اقدام خود را یعنی دعوت از شاهزاده رضا پهلوی برای حضور در صدای آمریکا و صحبت در مورد شورای ملی را به بهترین اقدام خود تبدیل کرد.
اقدامی که ماه ها قبل بایستی اتفاق می افتاد ولی به دلیل بی کفایتی مسئولین وقت تحقق پیدا نکرد.
به همین دلیل شاهزاده رضا پهلوی به ناچار دست نیاز به شبکه های لندنی دراز کرد. و ما در هفته گذشته شاهد برگزاری جلسه شورای ملی در لندن و با حضور مدیران و مسئولان شبکه بی بی سی فارسی بودیم.
همان شبکه ای که نقش بسزایی در  روی کار آمدن آخوندها در سال 57 بود.
امیدوارم صدای آمریکا جایگاه اصلی خود یعنی پیشگامی رسانه های اعتراضی علیه جمهوری اسلامی را با وجود مدیریت شایسته احمد بهارلو بتواند دوباره احیا کند.
در آخر به احمد بهارلو این هشدار را می دهم مراقب لابی قدرتمند و مزدوران وابسته به وزارت اطلاعات باش. زیرا آنها با استفاده از روش های مختلف سعی می کنند مانع موفقیت تیم نوپای او شوند.
من هم در این راه از هیچ کمکی به شما دریغ نخواهم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

About Me

Blogroll

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

Blogger Template

About

Featured Posts Coolbthemes

درباره من

من جمشید چالنگی متولد 1326 در مسجد سلیمان هستم. با 46 سال سابقه فعالیت در عرصه ژورنالیسم و رسانه و مجری گری تلاش کرده ام که به اعتلای آگاهی سیاسی و اجتماعی هموطنان عزیزم کمک کنم.